Puzzle

Nie polecamy puzzli dla dzieci poniżej 7. roku życia, ponieważ istnieje ryzyko połknięcia małych elementów, poza tym umiejętności motoryczne dzieci w tym wieku nie są jeszcze na poziomie, na którym układanie puzzli sprawiałoby im radość.

Powyżej 7. roku życia to ryzyko już nie występuje, ale w wieku 7-8 lat dziecko może jeszcze od czasu do czasu potrzebować pomocy mamy lub taty. 😊

Chociaż koordynacja oko-ręka zazwyczaj zaczyna się pogarszać między 60. a 70. rokiem życia, otrzymywane przez nas opinie zwrotne sugerują, że układanie puzzli nawet w wieku 90 lat cieszy tak samo, jak dzieci i młodszych dorosłych!

Ponadto puzzle stymulują każdy pojedynczy neuron w mózgu i pobudzają zdolności poznawcze, co jest szczególnie przydatne w zapobieganiu demencji w starszym wieku.

Kolory puzzli są takie same jak na zdjęciach, a ich powierzchnia, ze względu na materiał, jakim jest drewno, jest bardziej matowa niż lśniąca.

Nasze drewniane puzzle są mniej więcej tak skomplikowane, jak 500-1.000-elementowe tradycyjne puzzle, więc nie martw się, nie ułożysz ich tak prędko.

To, ile czasu zajmuje ukończenie układanki, zależy w dużej mierze od tego, kto to robi.

Parze dorosłych, którzy układanie puzzli mają we krwi może to zająć 2 godziny, podczas gdy młodsze dziecko układające samodzielnie będzie potrzebować na to nawet 5 godzin.

Puzzle zazwyczaj składają się z około 150 elementów (drewniana układanka z około 150 pojedynczymi elementami jest tak samo skomplikowana, jak tradycyjna układanka z 500-1.000 elementów), a obraz z ukończonych puzzli jest mniej więcej wielkości kartki A4 (21 x 29,7 cm).

Każda układanka ma inny rozmiar, a dokładną liczbę elementów w danym zestawie znajdziesz nad przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA” na stronie układanki.

Wszystkie nasze drewniane puzzle stanowią idealny prezent, nie tylko dla miłośników puzzli, ale praktycznie dla każdego.

Nasze puzzle zapewniają maksymalny relaks, redukują stres i odprężają umysł, więc możesz je układać nawet samodzielnie, żeby wyrwać się z codziennej rutyny.

Ale możesz też układać je z rodziną, partnerem, partnerką, przyjaciółmi, a nawet grać na czas i rywalizować o to, komu uda się ukończyć układankę najszybciej.

Oczywiście, że tak! Co prawda nasze drewniane puzzle składają się z malutkich elementów, więc nie są łatwe do ułożenia, ale każdy może to zrobić w krótszym/dłuższym czasie! 😊

Co więcej, układanie puzzli rozwija sprawność motoryki małej, więc nawet jeśli teraz nie jesteś w tym najlepszy, to po kilku układankach zobaczysz znaczną poprawę (w tym również).

Dostawa

Zamówienia złożone przed godziną 12:00 zostaną dostarczone do firmy kurierskiej tego samego dnia, więc Twoja paczka dotrze w ciągu 2-3 dni roboczych.

Jeśli złożysz zamówienie po godzinie 12:00, możemy je wysłać dopiero następnego dnia, więc otrzymasz swoją układankę w ciągu 3-4 dni roboczych.

Obecnie można zamówić dostawę do domu tylko za opłatą 12,99 zł.

Dostawa jest BEZPŁATNA przy zakupie co najmniej 2 drewnianych puzzli.

Obecnie możesz złożyć zamówienie tylko z dostawą do domu.

Kiedy Twoja paczka trafi do systemu GLS, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia paczki oraz przewidywaną datą i godziną dostawy.

W dniu dostawy, GLS wyśle do Ciebie SMS-a z informacją, że Twoja paczka zostanie dostarczona tego dnia oraz z przewidywanym przedziałem czasowym przybycia kuriera.

SMS będzie zawierał również numer telefonu kuriera, dzięki czemu będziesz mógł skontaktować się z nim bezpośrednio w przypadku jakichkolwiek wniosków lub pytań.

Gdy Twoja paczka zostanie dostarczona do kuriera, firma kurierska wyśle Ci maila informacyjnego, zawierającego ID paczki, za pomocą którego możesz sprawdzić status swojej paczki na stronie internetowej kuriera.

Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą identyfikatora paczki, który otrzymasz na stronie https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek

Jeśli Twoje zamówienie nie otrzymało jeszcze numeru przesyłki (czyli jeśli nie otrzymałeś jeszcze maila od firmy kurierskiej), poinformuj nas o chęci zmiany wysyłając maila na adres info@puzzies.pl, a my przepiszemy dane w systemie. Zamówienia są zazwyczaj zamykane o godzinie 12:00 każdego dnia roboczego, więc do tego czasu masz czas na dokonanie tego typu zmian.

Jeśli Twoje zamówienie posiada już numer przesyłki, zadzwoń do biura obsługi klienta kuriera i poinformuj o swojej prośbie o zmianę.

Obsługa klienta GLS: +48 46 814 82 20

Jeśli nie będzie Cię pod podanym adresem, nie ma problemu, ponieważ kurier będzie próbował dostarczyć paczkę łącznie 2 razy.

Jeśli z góry wiesz, że nie będzie Cię w domu w momencie doręczenia, możesz to zgłosić na numer telefonu (numer telefonu kuriera) podany w mailu informacyjnym lub SMS-ie i poprosić o dostarczenie paczki następnego dnia, kiedy na pewno będziesz w domu.

Po drugiej nieudanej próbie doręczenia, paczka zostanie dostarczona do pobliskiego magazynu GLS, o czym zostaniesz ponownie powiadomiony.

Będziesz mógł odebrać swoją przesyłkę z magazynu w ciągu 6-10 dni kalendarzowych (w zależności od magazynu).

Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 6-10 dni kalendarzowych, zostanie ona zwrócona do nas.

Kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę łącznie 2 razy.

Po drugiej nieudanej próbie doręczenia, paczka zostanie dostarczona do pobliskiego magazynu GLS, a Ty zostaniesz o tym ponownie powiadomiony.

Będziesz mógł odebrać przesyłkę z magazynu w ciągu 6-10 dni kalendarzowych (w zależności od magazynu).

Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 6-10 dni kalendarzowych, zostanie ona zwrócona do nas.

Oczywiście, komentarze do zamówień zawsze są przekazywane kurierowi.

Płatność

W naszym sklepie internetowym można obecnie płacić kartą bankową (za pośrednictwem bezpiecznej platformy Paylike lub Stripe) oraz za pobraniem.

Przesyłka za pobraniem kosztuje 3 zł.

Niestety, choć bardzo rzadko, to może się tak zdarzyć. W takich przypadkach nasz zintegrowany dostawca usług płatniczych (Paylike / Stripe) z jakiegoś powodu nie jest w stanie porozumieć się z bankiem, który wydał kartę użytą do płatności.

Wówczas zalecamy złożenie zamówienia z płatnością za pobraniem.

Jeśli nie chcesz skorzystać z płatności za pobraniem, wyślij e-mail na adres info@puzzies.pl, a my pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Zamówienie

Jeśli Twojemu zamówieniu nie został jeszcze przypisany numer przesyłki (tzn. jeśli nie otrzymałeś jeszcze wiadomości e-mail od naszego partnera logistycznego), poinformuj nas o zmianie w zamówieniu, wysyłając e-mail na adres info@puzzies.pl, a my dodamy do Twojego zamówienia dodatkowy produkt lub produkty.

Cena dodatkowych produktów zostanie po prostu dodana do kwoty za pobraniem w przypadku płatności za pobraniem, a jeśli płaciłeś kartą bankową, wyślemy Ci link w e-mailu, przez który będziesz mógł dopłacić różnicę w kwocie.

Jeśli Twoje zamówienie ma już numer przesyłki, to niestety nie ma możliwości jego zmiany. Możesz zamówić dodatkowy produkt (produkty) w nowym zamówieniu.

Jeśli Twoje zamówienie nie otrzymało jeszcze numeru przesyłki (czyli jeśli nie otrzymałeś jeszcze maila od firmy kurierskiej), poinformuj nas o chęci zmiany wysyłając maila na adres info@puzzies.pl, a my przepiszemy dane w systemie. Zamówienia są zazwyczaj zamykane o godzinie 12:00 każdego dnia roboczego, więc do tego czasu masz czas na dokonanie tego typu zmian.

Jeśli Twoje zamówienie posiada już numer przesyłki, zadzwoń do biura obsługi klienta kuriera i poinformuj o swojej prośbie o zmianę.

Obsługa klienta GLS: +48 46 814 82 20

Gwarancja

Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z zamówionego produktu, zwróć go w ciągu 14 dni, a my chętnie go wymienimy lub zwrócimy Ci pieniądze!

Skontaktuj się z nami pod adresem info@puzzies.pl, a my Ci pomożemy.

Przed zwrotem produktu prosilibyśmy o przedstawienie paragonu za zakup, który potwierdzi, że produkt został kupiony rzeczywiście u nas.

Ponadto prosimy o dołączenie zdjęcia stanu produktu w e-mailu, który należy wysłać do naszego działu obsługi klienta.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

Zwrot produktu odbywa się na Twój własny koszt.

Po dokonaniu zwrotu produktu, zobowiązujemy się do zwrotu jego ceny w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu, na wskazany numer konta bankowego.

Pełną gwarancję zwrotu pieniędzy możemy zaoferować tylko w przypadku nieuszkodzonych produktów.

Jeśli produkt był używany w sposób wykraczający poza to, co jest konieczne do określenia jego funkcjonalności, kwota zwrotu musi zostać pomniejszona o amortyzację wynikającą z użytkowania produktu.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, wyślij e-mail na adres info@puzzies.pl!

Nadal masz pytania?

Skontaktuj się z nami a my odpowiemy w ciągu 24 godzin!

info@puzzies.pl

puzziespl

puzzies.pl

Uspokajają | Relaksują | Odprężają

Zaskocz siebie i swoich bliskich odprężającą zabawą