Polityką Prywatności

SPIS TREŚCI:

  • 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  • 2. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
  • 3. CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • 4. ODBIORCY DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • 5. PROFILOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • 6. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
  • 7. COOKIES W SKLEPIE INTERNETOWYM, DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA
  • 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • 9. ZAMAWIANIE I WYSYŁKA
  • 10. METODY PŁATNOŚCI

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejsza polityka prywatności Sklepu Internetowego ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona źródłem obowiązków dla Usługobiorców lub Klientów Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych.

1.2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest TD Project Media Kft. (puzzies.pl) prowadząca działalność gospodarczą pod firmą TD Project Media Kft. wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Wegry prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Zaláta utca 5, 1182 Budapest (Węgry), NIP 32058301-2-43 (HU32058301), REGON 01-09-404790 , adres poczty elektronicznej: info@puzzies.pl – zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.

1.3. Dane osobowe w Sklepie Internetowym przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

1.4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: (1) zawieranie umów z Administratorem – niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego i niniejszej polityce prywatności danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej z Administratorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego; (2) obowiązki ustawowe Administratora – podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi wykonanie tychże obowiązków.

1.5. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są: (1) przetwarzane zgodnie z prawem; (2) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; (3) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane; (4) przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania oraz (5) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

1.6. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

1.7. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące w niniejszej polityce prywatności i rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronach Sklepu Internetowego.

2. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH

2.1. Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

2.2. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych w pkt. 2.1 polityki prywatności. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Usługobiorców i Klientów Sklepu Internetowego przez Administratora są wskazane w kolejnym punkcie polityki prywatności – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.

3. CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM

3.1. Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego Usługobiorcę lub Klienta w Sklepie Internetowym. Przykładowo jeżeli Klient decyduje się na dokonanie zakupów w Sklepie Internetowym i wybierze odbiór osobisty zakupionego Produktu zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania zawartej Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

3.2. Administrator może przetwarzać dane osobowe w Sklepie Internetowym w następujących celach, na następujących podstawach, w okresach oraz w następującym zakresie:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych

Zakres przetwarzanych danych

Wykonanie Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów

Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy)

Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy.

Zakres maksymalny: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy).

W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.

Podany zakres jest maksymalny – w przypadku np. odbioru osobistego nie jest konieczne podanie adresu dostawy.

Marketing bezpośredni

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora)

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).

Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.

Adres poczty elektronicznej, Imię 

Marketing

Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda)

Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Imię, adres poczty elektronicznej

Wyrażenie przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży

Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO

Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Adres poczty elektronicznej

Prowadzenie ksiąg podatkowych lub rachunkowych

Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201)

Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej)

Imię i nazwisko; adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta

Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).

Imię i nazwisko; numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy).

W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.

4. ODBIORCY DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM

4.1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego, w tym dla realizacji zawieranych Umów Sprzedaży konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych (takich jak np. dostawca oprogramowania, kurier, czy podmiot obsługujący płatności). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.

4.2. Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców – Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Przykładowo, jeżeli Klient korzysta z odbioru osobistego, to jego dane nie będą przekazywane przewoźnikowi współpracującemu z Administratorem.

4.3. Dane osobowe Usługobiorców i Klientów Sklepu Internetowego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

4.3.1. przewoźnicy / spedytorzy / brokerzy kurierscy – w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy Produktu przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi, spedytorowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do zrealizowania dostawy Produktu Klientowi.

4.3.2. podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Klienta.

4.3.3. dostawcy systemu ankiet opiniujących – w przypadku Klienta, który zgodził się na wyrażenie opinii o zawartej Umowie Sprzedaży, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi dostarczającemu system ankiet opiniujących zawarte Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do wyrażenia przez Klienta opinii za pomocą systemu ankiet opiniujących.

4.3.4. dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Sklepu Internetowego, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

4.3.5. dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

4.3.6 serwisy społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok), firmy świadczące usługi umożliwiające towrzenie profilowanych reklam (google) oraz dostawcy usług z zakresu e-mail marketingu (MailerLite, Klaviyo). Przekazywane dane są zaszyfrowane (np. dane urządzenia, ID reklamy i ID pliku Cookie, adres e-mail, imię i nazwisko), a następnie, na tej podstawie, zgodnie z naszym zleceniem, tworzone są reklamy skierowane do odpowiednich grup docelowych.

4.4

Kupujący ma prawo odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni, o czym musi powiadomić obsługę klienta info@puzzies.pl. Odmowa przyjęcia zamówienia nie jest uważana za anulowanie.

Koszt odesłania produktu ponosi Klient. Adres zwrotny to magazyn centralny: Bridge Logistics Kft., 1112 Budapeszt, Repülőtéri út 2/H (Węgry).

Zwrot musi być skoordynowany i musi być podany identyfikator zamówienia klienta

5. PROFILOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

5.1. Rozporządzenie RODO nakłada na Administratora obowiązek informowania o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą. Mając to na uwadze Administrator podaje w tym punkcie polityki prywatności informacje dotyczące możliwego profilowania.

5.2. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym.

5.3. Profilowanie w Sklepie Internetowym polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na stronie Sklepu Internetowego np. poprzez dodanie konkretnego Produktu do koszyka, przeglądanie strony konkretnego Produktu w Sklepie Internetowym, czy też poprzez analizę dotychczasowej historii dokonanych zakupów w Sklepie Internetowym. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie przez Administratora danych osobowych danej osoby, aby móc jej następnie przesłać np. kod rabatowy.

5.4. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.

6. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

6.1. Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.

6.2. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

6.3. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6.4. Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6.5. Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

6.6. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatności można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie polityki prywatności lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego.

7. COOKIES W SKLEPIE INTERNETOWYM, DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA

7.1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

7.2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących celach:

7.2.1. identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są zalogowani;

7.2.2. zapamiętywania Produktów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia;

7.2.3. zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do Sklepu Internetowego;

7.2.4. dostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego;

7.2.5. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu Internetowego;

7.2.6. remarketingu, to jest badania cech zachowania odwiedzających Sklep Internetowy poprzez anonimową analizę ich działań (np. powtarzające się wizyty na określonych stronach, słowa kluczowe itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci reklamowej firmy Google Inc. oraz Meta Platforms, Inc. oraz ByteDance Ltd.;

7.3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia).

7.4. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Sklep Internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.

7.5. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):

w przeglądarce Chrome

w przeglądarce Firefox

w przeglądarce Internet Explorer

7.6. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z usług Google Analytics, Universal Analytics i Google Analytics 4 dostarczanych przez firmę Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA). Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch w Sklepie Internetowym. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację osoby) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Sklepie Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające stronę Sklepu Internetowego. Administrator korzystając z powyższych usług w Sklepie Internetowym gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzjących Sklep Internetowy oraz sposób ich zachowania na stronie Sklepu Internetowego, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.

7.7. Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Sklepu Internetowego – w tym celu można zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.

7.8. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z usługi Piksel Meta dostarczanej przez firmę Meta Platforms, Inc. (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Usługa ta pomaga Administratorowi mierzyć skuteczność reklam oraz dowiadywać się, jakie działania podejmują odwiedzający sklep internetowy, a także wyświetlać tym osobom dopasowane reklamy. Szczegółowe informacje o działaniu Piksela Meta możesz znaleźć pod następującym adresem internetowym: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content.

7.9. Zarządzanie działaniem Piksela Meta jest możliwe poprzez ustawienia reklam w swoim koncie na portalu Facebook.com: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Sklep Internetowy może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko Sklepu Internetowego Administratora.

Dostawa 2-5 dni.

Zamówienia można modyfikować do godziny 12:00.

„Przewidywana dostawa” wskazana w momencie składania zamówienia jest jedynie prognozą i nie stanowi gwarantowanego terminu dostawy.

Jeśli zamówienie zostanie złożone, a następnie zażądasz anulowania, klient zwróci opłatę logistyczną, którą za nie zapłacimy, która wyniesie 30 zł.

Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane, a kupujący nie powiadomi nas, płatna jest również opłata logistyczna w wysokości 30 zł.

Adres zwrotny należy uzgodnić ze sprzedawcą

9. ZAMAWIANIE I WYSYŁKA

9.1 Składając zamówienie Klient akceptuje regulamin. Firmą odpowiedzialną za dostawę jest Bridge Logistics Kft., 1112 Budapeszt, Repülőtéri út 2/H (Węgry).

Náklady na vrátenie poštovného hradí kupujúci.

10. METODY PŁATNOŚCI

Płatność za pobraniem:

Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze.

Płatność kartą kredytową:

Nie udostępniamy danych osobowych nieuprawnionym osobom trzecim

1. Stripe

Stripe, Inc.

354 Oyster Point Boulevard

South San Francisco, California, 94080, USA

Attention: Stripe Legal

Stripe Payments Europe Limited

1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Ireland

Attention: Stripe Legal

privacy@stripe.com

2. Paylike

Paylike ApS

P. O. Pedersens Vej 14, 8200 Aarhus, Denmark

hello@paylike.io

Wykorzystywanie własnoręcznie wykonanych zdjęć jest zabronione.

Wykorzystanie każdego zdjęcia to 100 €/zdjęcie/dzień.

Polityka prywatności można pobrać tutaj.

Polityka prywatności

Polityka prywatności

zawartość

Polityka prywatności

  • · Dane administratora danych
  • · Podstawa prawna, podstawa prawna, cel, zakres przetwarzanych danych osobowych oraz czas przetwarzania danych w serwisie
  • · Przetwarzanie danych
  • · Prawa osoby, której dane dotyczą

Administrator danych

Nazwa: TD Project Media Kft.

Siedziba: 1182 Budapest, Zaláta utca 5.

Adres do korespondencji, rozpatrywanie reklamacji:1182 Budapest, Zaláta utca 5.

E-mail: info@puzzies.pl

Strona internetowa: https://puzzies.pl

Dostawca usług hostingowych

Nazwa: Stickel Technologies Limited

Adres do korespondencji: Unit 20b Bourton Industrial Park, Bourton-On-The-Water, Cheltenham, Gloucestershire, Anglia, GL54 2HQ

Adres e-mail: info@hostking.hu

Opis zarządzania danymi wykonywanego podczas działania sklepu internetowego

Informacja o stosowaniu plików cookies

Co to jest plik cookie?

Administrator podczas odwiedzania serwisu wykorzystuje tzw. Pliki cookies. Pakiet informacyjny składający się z liter i cyfr plików cookie, które nasza witryna wysyła do Twojej przeglądarki w celu zapamiętania niektórych Twoich ustawień, ułatwienia korzystania z naszej strony internetowej i przyczynienia się do zbierania odpowiednich, statystycznych informacji o naszych odwiedzających.

Niektóre pliki cookie nie zawierają danych osobowych i nie nadają się do identyfikacji indywidualnego użytkownika, ale niektóre zawierają unikalny identyfikator – tajny, losowo generowany ciąg liczb – który przechowuje Twoje urządzenie, zapewniając w ten sposób Twoją tożsamość. Czas trwania każdego pliku cookie (pliku cookie) jest opisany w odpowiednim opisie każdego pliku cookie (pliku cookie).

Podstawa prawna i podstawa prawna plików cookies:

Podstawą prawną przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia jest Twoja zgoda.

Główne cechy plików cookies używanych przez serwis to:

Plik cookie Google AdwordsGdy ktoś odwiedza naszą witrynę, identyfikator pliku cookie odwiedzającego jest dodawany do listy remarketingowej. Google wykorzystuje pliki cookie, takie jak NID i SID, do personalizowania reklam w produktach Google, takich jak wyszukiwarka Google. Na przykład używasz takich plików cookie do zapamiętywania ostatnich wyszukiwań, przeszłych interakcji z reklamami lub wynikami wyszukiwania poszczególnych reklamodawców oraz odwiedzin w witrynach internetowych reklamodawców. Śledzenie konwersji AdWords wykorzystuje pliki cookie. Śledzi pliki cookie na komputerze użytkownika, aby śledzić sprzedaż i inne konwersje wynikające z reklamy, gdy ta osoba kliknie reklamę. Oto kilka typowych sposobów korzystania z plików cookie: wybór reklam na podstawie tego, co jest istotne dla tego użytkownika,

Plik cookie Google Analytics: Google Analytics to narzędzie analityczne Google, które pomaga właścicielom witryn internetowych i aplikacji uzyskać dokładniejszy obraz działań odwiedzających. Serwis może wykorzystywać pliki cookies w celu zbierania informacji i raportowania statystyk dotyczących korzystania ze strony internetowej bez personalnej identyfikacji osób odwiedzających Google. Głównym plikiem cookie używanym przez Google Analytics jest plik cookie „__ga”. Oprócz raportów ze statystyk użytkowania witryny, Google Analytics, wraz z niektórymi opisanymi powyżej reklamowymi plikami cookie, może być również używany do wyświetlania bardziej trafnych reklam w produktach Google (takich jak wyszukiwarka Google) i w całej sieci.

Pliki cookie do remarketingu: dla osób odwiedzających lub użytkowników w przeszłości, które pojawiają się podczas przeglądania innych witryn w sieci reklamowej Google lub wyszukiwania haseł związanych z ich produktami lub usługami

Pliki cookie absolutnie niezbędne do działania: Te pliki cookie są niezbędne do korzystania ze strony internetowej i umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji witryny. Bez nich wiele funkcji witryny nie będzie dostępnych. Żywotność tego typu plików cookie jest ograniczona wyłącznie do czasu trwania sesji.

Pliki cookie poprawiające komfort użytkowania: Te pliki cookie zbierają informacje o korzystaniu z witryny przez użytkownika, takie jak najczęściej odwiedzane strony lub jakie komunikaty o błędach otrzymujesz z witryny. Te pliki cookie nie zbierają informacji identyfikujących odwiedzającego, tj. Pracują z całkowicie ogólnymi, anonimowymi informacjami. Uzyskane w ten sposób dane służą do usprawnienia działania serwisu. Żywotność tego typu plików cookie jest ograniczona wyłącznie do czasu trwania sesji.

Sesyjne pliki cookie: te pliki cookie przechowują lokalizację odwiedzającego, język przeglądarki, walutę płatności, czas życia, gdy przeglądarka jest zamknięta lub do 2 godzin.

Plik cookie ostatnio przeglądanego produktu: rejestruje produkty ostatnio przeglądane przez użytkownika. Ich żywotność wynosi 60 dni.

Plik cookie z identyfikatorem zaplecza : identyfikator serwera zaplecza obsługującego stronę. Trwa do momentu zamknięcia przeglądarki.

Piksel Facebooka Piksel Facebooka to kod, który służy do raportowania konwersji w witrynie internetowej, zestawiania docelowych odbiorców i dostarczania właścicielowi witryny szczegółowych analiz dotyczących korzystania z witryny przez odwiedzających. Za pomocą piksela Facebooka możesz wyświetlać spersonalizowane oferty i reklamy odwiedzającym stronę internetową w interfejsie Facebooka. Z polityką prywatności Facebooka można zapoznać się tutaj: https://www.facebook.com/privacy/explanation

Jeśli nie zgadzasz się na używanie plików cookie, niektóre funkcje nie będą dostępne. Więcej informacji na temat usuwania plików cookie można znaleźć pod następującymi linkami:

Dane przetwarzane w celu zawarcia umowy i realizacji

W celu zawarcia i wykonania umowy można wdrożyć kilka przypadków zarządzania danymi. Informujemy, że przetwarzanie danych związane z obsługą reklamacji i administracją gwarancyjną będzie miało miejsce tylko wtedy, gdy skorzystasz z jednego z tych praw.

Jeśli nie dokonasz zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego, jesteś tylko gościem w sklepie internetowym, wtedy to, co jest napisane w zarządzaniu danymi w celach marketingowych, może dotyczyć Ciebie, jeśli wyrazisz zgodę na cele marketingowe.

Przetwarzanie danych w celu zawarcia i wykonania umów bardziej szczegółowo:

Kontakt

Na przykład, jeśli skontaktujesz się z nami przez e-mail, formularz kontaktowy lub telefon z pytaniem dotyczącym produktu.

Wcześniejszy kontakt nie jest obowiązkowy, można go zamówić w sklepie internetowym w dowolnym momencie, pomijając go.

Zarządzane dane

Informacje, które podałeś podczas kontaktu.

Czas zarządzania danymi

Dane będą przetwarzane tylko do momentu zakończenia kontaktu.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Twoja dobrowolna zgoda, którą udzielasz Administratorowi kontaktując się z nami. [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia]

Rejestracja w serwisie

Przechowując dane podane podczas rejestracji, Administrator może zapewnić wygodniejszą usługę (np. Dane osoby, której dane dotyczą, nie muszą być ponownie wprowadzane przy dokonywaniu nowego zakupu) Rejestracja nie jest warunkiem zawarcia umowy

Zarządzane dane

W trakcie zarządzania danymi Administrator zarządza Twoim imieniem i nazwiskiem, adresem, numerem telefonu, adresem e-mail, charakterystyką zakupionego produktu oraz datą zakupu.

Czas zarządzania danymi

Do czasu cofnięcia zgody.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Twoja dobrowolna zgoda Administratora przy rejestracji [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia]

Przetwarzanie zamówienia

Podczas realizacji zamówień niezbędne są działania związane z zarządzaniem danymi w celu wykonania umowy

Zarządzane dane

Podczas zarządzania danymi Administrator zarządza Twoim imieniem i nazwiskiem, adresem, numerem telefonu, adresem e-mail, charakterystyką zakupionego produktu, numerem zamówienia oraz datą zakupu.

Jeśli złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym, zarządzanie danymi i podanie danych jest niezbędne do wykonania umowy.

Czas zarządzania danymi

Dane są przetwarzane przez 5 lat zgodnie z prawem cywilnym.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Wykonanie zamówienia. [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia]

Wystawienie faktury

Proces zarządzania danymi odbywa się w celu wystawienia faktury zgodnie z przepisami prawa oraz wypełnienia obowiązku przechowywania dokumentów księgowych. The Stv. Zgodnie z art. 169 ust. 1–2 spółki muszą prowadzić dokument księgowy bezpośrednio i pośrednio potwierdzający zapisy księgowe. Zarządzane dane

Imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu.

Czas zarządzania danymi

Wystawiane faktury wystawiane są zgodnie z Ustawą. Zgodnie z § 169 ust. 2 należy ją przechowywać przez 8 lat od daty wystawienia faktury.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Ustawa CXXVII z 2007 r. O podatku od wartości dodanej. Zgodnie z art. 159 ust. 1 wystawienie faktury jest obowiązkowe i musi być przechowywane przez 8 lat zgodnie z art. 169 ust. 2 ustawy C z 2000 r. O rachunkowości [zarządzanie danymi zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) dekretu].

Zarządzanie danymi związanymi z transportem towarów

Proces zarządzania danymi odbywa się w celu dostarczenia zamówionego produktu.

Zarządzane dane

Imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu.

Czas zarządzania danymi

Administrator zarządza danymi przez czas dostawy zamówionego towaru.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Wykonanie umowy [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia].

Serwis gwarancyjny

Istnieje proces zarządzania danymi w celu obsługi reklamacji gwarancyjnych. Jeśli zażądałeś administrowania gwarancją, zarządzanie danymi i ich dostarczanie są niezbędne.

Zarządzane dane

Imię i nazwisko Klienta, numer telefonu, adres e-mail, treść reklamacji.

Czas zarządzania danymi

Zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów roszczenia gwarancyjne są zatrzymywane przez 5 lat.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Niezależnie od tego, czy jest to Twoja dobrowolna decyzja o skontaktowaniu się z nami w sprawie zarządzania gwarancją, jeśli jednak skontaktujesz się z Tobą, zobacz CLV z 1997 r. W sprawie ochrony konsumentów. Akt 17 / A. § (7), jesteśmy zobowiązani do przechowywania reklamacji przez 5 lat [przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) dekretu]

Obsługa innych skarg konsumentów

Istnieje proces zarządzania danymi w celu obsługi skarg konsumentów. Jeśli złożyłeś do nas skargę, zarządzanie danymi i ich podanie jest niezbędne.

Zarządzane dane

Imię i nazwisko Klienta, numer telefonu, adres e-mail, treść reklamacji.

Czas zarządzania danymi

Zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów roszczenia gwarancyjne są zatrzymywane przez 5 lat.

Podstawa prawna zarządzania danymi

To, czy chcesz złożyć skargę na swoją dobrowolną decyzję, ale jeśli skontaktujesz się z nami, jest objęte ustawą CLV z 1997 r. Dotyczącą ochrony konsumentów. Akt 17 / A. § (7), jesteśmy zobowiązani do przechowywania reklamacji przez 5 lat [przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) dekretu].

Dane przetwarzane w związku z weryfikowalnością zgody

Podczas rejestracji, zamawiania i zapisywania się do newslettera system informatyczny przechowuje dane informatyczne związane ze zgodą na późniejszy dowód.

Zarządzane dane

Data zgody i adres IP osoby, której dane dotyczą.

Czas zarządzania danymi

Z uwagi na wymogi prawne zgoda musi mieć możliwość późniejszej weryfikacji, dlatego okres przechowywania danych będzie przechowywany przez okres przedawnienia po zakończeniu przetwarzania danych.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Artykuł 7 ust. 1 rozporządzenia przewiduje ten obowiązek. [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia]

Zarządzanie danymi w celach marketingowych

Zarządzanie danymi związanymi z wysyłką newslettera

Zarządzane dane

Imię i nazwisko, adres, adres e-mail.

Czas zarządzania danymi

Do czasu cofnięcia zgody osoby, której dane dotyczą.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Twoja dobrowolna zgoda Administratora poprzez zapisanie się do newslettera [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia]

Zarządzanie danymi związanymi z wysyłaniem i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam

Zarządzane dane

Imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu.

Czas zarządzania danymi

Do czasu cofnięcia zgody.

Podstawa prawna zarządzania danymi

Twoja dobrowolna, konkretna zgoda na udzielenie Administratorowi danych w trakcie zbierania danych [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia]

Remarketing

Zarządzanie danymi jako działanie remarketingowe realizowane jest za pomocą plików cookies.

Zarządzane dane

Dane obsługiwane przez pliki cookie określone w informacji o plikach cookie.

Czas zarządzania danymi

Okres przechowywania danego pliku cookie, więcej informacji tutaj: Google ogólne informacje o plikach cookie: https://www.google.com/policies/technologies/types/

Informacje Google Analitycs: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage?hl=en

Informacje na Facebooku: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen

Podstawa prawna zarządzania danymi

Twoja dobrowolna zgoda na korzystanie przez Administratora z serwisu internetowego [Przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia].

Dodatkowe zarządzanie danymi

W przypadku chęci dalszego zarządzania danymi Administrator udzieli wstępnych informacji o istotnych okolicznościach zarządzania danymi (podstawa prawna i podstawa prawna zarządzania danymi, cel zarządzania danymi, zakres przetwarzanych danych, czas trwania zarządzania danymi).

Informujemy, że Administrator danych musi zastosować się do pisemnych żądań organów, na podstawie ustawowego upoważnienia, dotyczących danych. Administrator danych poinformuje Infotv. Zgodnie z § 15 ust. 2 – 3 prowadzi ewidencję (do jakiego organu, jakie dane osobowe, na jakiej podstawie prawnej, kiedy zostały przekazane przez Administratora), których treść Administrator przekazuje na żądanie, chyba że ich ujawnienie jest wyłączone z mocy prawa.

Korzystanie z podmiotów przetwarzających dane i ich działania związane z zarządzaniem danymi

Przetwarzanie danych w celu przechowywania danych osobowych

Nazwa podmiotu przetwarzającego dane: Stickel Technologies Limited

Dane kontaktowe podmiotu przetwarzającego dane:

Adres e-mail: info@hostking.hu

Siedziba: Jednostka 20b Bourton Industrial Park, Bourton-On-The-Water, Cheltenham, Gloucestershire, Anglia, GL54 2HQ

Przetwarzający Dane przechowuje dane osobowe na podstawie umowy zawartej z Administratorem. Nie masz prawa dostępu do danych osobowych.

Czynności przetwarzania danych związane z transportem towarów

Nazwa podmiotu przetwarzającego dane: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logismi Kft.

Siedziba podmiotu przetwarzającego dane: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Numer telefonu administratora danych:   + 36-29 / 88 66 70

Adres e-mail podmiotu przetwarzającego dane to info@gls-hungary.com

Przetwarzający uczestniczy w dostawie zamówionych towarów na podstawie umowy zawartej z Administratorem. W ten sposób Procesor Danych może zarządzać nazwiskiem, adresem i numerem telefonu klienta do końca roku kalendarzowego następującego po nadaniu przesyłki, po czym zostanie ona niezwłocznie usunięta.

Czynności przetwarzania danych związane z biuletynami

Nazwa firmy obsługującej system biuletynów: The Rocket Science Group LLC.

Siedziba firmy Newsletter: 675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308 USA

Numer telefonu firmy obsługującej system newslettera:

Adres e-mail firmy obsługującej system newslettera to privacy@mailchimp.com

Procesor uczestniczy w przesyłaniu newsletterów na podstawie umowy zawartej z Administratorem. W tym celu Procesor przetwarza imię i nazwisko oraz adres e-mail osoby, której dane dotyczą, w zakresie niezbędnym do wysyłania newslettera i usuwa je niezwłocznie na żądanie osoby, której dane dotyczą.

Zarządzanie danymi księgowymi

Nazwa podmiotu przetwarzającego dane: ADK Kft.

Siedziba administratora danych: 1039 Budapest, Hímző utca 12. 9/47

Numer telefonu podmiotu przetwarzającego dane:   0614540641

Adres e-mail podmiotu przetwarzającego dane: contact@adk.hu

Procesor uczestniczy w rozliczaniu dokumentów księgowych na podstawie pisemnej umowy zawartej z Administratorem. Podmiot przetwarzający podaje przy tym imię i nazwisko oraz adres osoby, której dane dotyczą, w zakresie niezbędnym do prowadzenia ewidencji księgowej, zgodnie z przepisami Ustawy. Zarządzane jest przez okres czasu zgodnie z § 169 ust. 2, po czym zostaje natychmiast anulowane.

Przetwarzanie danych do fakturowania

Nazwa podmiotu przetwarzającego dane: Octonull Kft.

Siedziba administratora danych: 1133 Budapeszt, Árbóc utca 6. III. podłoga

Numer telefonu podmiotu przetwarzającego dane:   + 36-70-904-52-87

Adres e-mail podmiotu przetwarzającego dane: hello@billingo.hu

Przetwarzający uczestniczy w rejestracji dokumentów księgowych na podstawie umowy zawartej z Administratorem. Podmiot przetwarzający podaje przy tym imię i nazwisko oraz adres osoby, której dane dotyczą, w zakresie niezbędnym do prowadzenia ewidencji księgowej, zgodnie z przepisami Ustawy. Zarządzany jest przez okres zgodnie z § 169 ust. 2, po czym zostaje anulowany.

Przetwarzanie danych związane z płatnościami online

Nazwa podmiotu przetwarzającego dane: Barion Payment Zrt.

Siedziba administratora danych: 1117, Budapeszt, Infopark sétány 1.

Numer telefonu administratora danych:   +36 1 464 70 99

Adres e-mail podmiotu przetwarzającego dane to support@barion.com

Podmiot Przetwarzający uczestniczy w realizacji Płatności Online na podstawie umowy zawartej z Administratorem. W ten sposób Procesor zarządza danymi na fakturze, adresem osoby, której dane dotyczą, numerem zamówienia oraz datą w okresie przedawnienia.

Twoje prawa podczas zarządzania danymi

W okresie przetwarzania danych przysługują Ci następujące uprawnienia wynikające z postanowień Rozporządzenia:

  •       prawo do wycofania zgody
  •       dostęp do danych osobowych i informacji o zarządzaniu danymi
  •       prawo do sprostowania
  •       ograniczenia w zarządzaniu danymi,
  •       prawo do odstąpienia od umowy
  •       prawo do protestu
  •       prawo do przenoszenia.

Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw, będzie to oznaczało Twoją identyfikację, a Administrator danych musi się z Tobą skontaktować. W związku z tym będziesz zobowiązany do podania danych osobowych w celach identyfikacyjnych (przy czym identyfikacja może opierać się tylko na danych, którymi i tak zarządza o Tobie Administrator), a Twoje skargi na zarządzanie danymi będą dostępne na koncie e-mail Administratora w terminie określonym w tej informacji. Jeśli byłeś naszym klientem i chciałbyś zidentyfikować się na potrzeby reklamacji lub gwarancji, podaj również swój identyfikator zamówienia w celu identyfikacji. Dzięki temu możemy również zidentyfikować Cię jako klienta.

Na reklamacje związane z zarządzaniem danymi Administrator danych ustosunkuje się najpóźniej w terminie 30 dni.

Prawo do wycofania zgody

W każdej chwili masz prawo cofnąć zgodę na zarządzanie danymi, w takim przypadku podane dane zostaną usunięte z naszych systemów. Należy jednak pamiętać, że w przypadku niezrealizowanego zamówienia anulowanie może spowodować, że nie będziemy w stanie dostarczyć Ci przesyłki. Ponadto, jeśli zakup został już dokonany, nie będziemy mogli usunąć Twoich danych rozliczeniowych z naszych systemów zgodnie z zasadami rachunkowości, a jeśli jesteś nam to winien, możemy przetwarzać Twoje dane w przypadku cofnięcia zgody na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w odzyskaniu roszczenia.

Dostęp do danych osobowych

Przysługuje Ci prawo do uzyskania informacji zwrotnej od Administratora, czy Twoje dane osobowe są przetwarzane, aw przypadku przetwarzania danych masz prawo do:

  •       dostępu do przetwarzanych danych osobowych oraz
  •       poinformować Administratora o następujących informacjach:
  •       cele zarządzania danymi;
  •       kategorie przetwarzanych danych osobowych o Tobie;
  •       informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, z którymi lub którym Dane Osobowe były lub będą przekazywane przez Administratora;
  •       planowany okres przechowywania danych osobowych lub, jeżeli nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;
  •       Twoje prawo do żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które Cię dotyczą oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych osobowych w przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu;
  •       prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  •       jeżeli dane nie zostały od Ciebie zebrane, wszelkie dostępne informacje o ich źródle;
  •       fakt zautomatyzowanego podejmowania decyzji (jeżeli taka procedura została zastosowana), w tym profilowania, a przynajmniej w tych przypadkach zrozumiałe informacje o zastosowanej logice i znaczeniu takiego przetwarzania danych oraz oczekiwanych konsekwencjach dla Ciebie.

Celem realizacji prawa może być ustalenie i weryfikacja zgodności z prawem przetwarzania danych, dlatego w przypadku wielokrotnego żądania informacji Administrator może pobrać odpowiednią opłatę za udzielenie informacji.

Dostęp do danych osobowych zapewnia Administrator poprzez przesłanie przetworzonych danych osobowych i informacji pocztą elektroniczną po Twojej identyfikacji. Jeśli masz rejestrację, zapewnimy Ci dostęp, abyś mógł przeglądać i weryfikować Twoje dane osobowe, którymi zarządzamy, logując się na swoje konto użytkownika.

Proszę wskazać w swoim zapytaniu, czy żądasz dostępu do danych osobowych, czy informacji dotyczących zarządzania danymi.

Prawo do sprostowania

Masz prawo, na żądanie Administratora, do niezwłocznego poprawienia dotyczących Ciebie niedokładnych danych osobowych.

Prawo do ograniczenia zarządzania danymi

Masz prawo, na żądanie Administratora, ograniczyć przetwarzanie danych, jeśli spełniony jest którykolwiek z poniższych warunków:

  •       Kwestionujesz prawidłowość danych osobowych, w którym to przypadku ograniczenie dotyczy okresu, który pozwala Administratorowi zweryfikować prawidłowość danych osobowych, jeżeli dokładne dane można ustalić od razu, ograniczenie nie nastąpi;
  •       przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, ale sprzeciwiasz się usunięciu danych z dowolnego powodu (np. ponieważ dane są dla Ciebie ważne w celu dochodzenia roszczeń prawnych), więc nie żądasz usunięcia danych, a zamiast tego żądasz ograniczenia ich wykorzystania;
  •       Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do wyznaczonego przetwarzania, ale Ty żądasz ich w celu dochodzenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych; obsesja
  •       Wnieśli Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych, ale prawnie uzasadniony interes administratora danych może również uzasadniać przetwarzanie danych, w takim przypadku do czasu, gdy prawnie uzasadnione powody administratora danych będą nadrzędne wobec Państwa prawnie uzasadnionych powodów, przetwarzanie danych musi być ograniczone.

W przypadku ograniczenia przetwarzania takie dane osobowe mogą być przetwarzane, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu wniesienia, dochodzenia lub ochrony roszczeń prawnych lub ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub w ważnym interesie publicznym Unii lub państwa członkowskiego.

Administrator danych poinformuje Cię z wyprzedzeniem (co najmniej 3 dni robocze przed zniesieniem ograniczenia) o zniesieniu ograniczenia zarządzania danymi.

Prawo do usunięcia – prawo do zapomnienia

Masz prawo zażądać od Administratora danych bez zbędnej zwłoki usunięcia Twoich danych osobowych, jeśli zaistnieje którykolwiek z poniższych powodów:

  •       dane osobowe nie są już niezbędne do celu, w którym zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane przez Administratora;
  •       Cofasz zgodę i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
  •       Wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu i nie ma nadrzędnego uzasadnionego powodu (tj. Prawnie uzasadnionego interesu) przetwarzania danych,
  •       dane osobowe były przetwarzane przez Administratora niezgodnie z prawem i zostało to ustalone na podstawie skargi,
  •       dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego mającym zastosowanie do Administratora.

Jeżeli z jakiegokolwiek zgodnego z prawem powodu Administrator ujawnił przetwarzane dane osobowe na Twój temat i jest zobowiązany do ich usunięcia z dowolnego z powodów wskazanych powyżej, podejmie uzasadnione kroki, w tym środki techniczne, aby poinformować o tym dane, uwzględniając dostępne technologie i koszty wdrożenia. innym administratorom danych, którym zażądałeś usunięcia linków do danych osobowych, o których mowa, lub kopii lub duplikatu tych danych osobowych.

Usunięcie nie ma zastosowania, jeśli przetwarzanie danych jest wymagane:

  •       w celu skorzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
  •       w celu wypełnienia obowiązku przetwarzania danych osobowych na mocy prawa UE lub państwa członkowskiego (takiego jak fakturowanie, ponieważ utrzymanie konta jest wymagane przez prawo) lub w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
  •       w celu wniesienia, dochodzenia lub ochrony roszczeń prawnych (np. jeżeli Administrator ma wobec Ciebie roszczenie i jeszcze go nie dopełnił, lub gdy jest rozpatrywana skarga konsumenta lub przetwarzania danych).

Prawo do protestu

Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw z przyczyn związanych z Twoją sytuacją wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. W takim przypadku Administrator nie może dalej przetwarzać danych osobowych, chyba że wykaże, że przetwarzanie danych jest uzasadnione nadrzędnymi prawnie uzasadnionymi przyczynami, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub które są związane z wniesieniem, egzekwowaniem lub ochroną roszczeń prawnych.

Jeżeli dane osobowe są przetwarzane w celu bezpośredniego pozyskania działalności gospodarczej, masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych w tym celu, w tym profilowania, jeżeli jest to związane z bezpośrednim pozyskaniem działalności gospodarczej. Jeśli sprzeciwiasz się przetwarzaniu danych osobowych w celu bezpośredniego pozyskania działalności gospodarczej, dane osobowe nie mogą być już przetwarzane w tym celu.

Prawo do przenoszenia

Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się w sposób automatyczny lub gdy podstawą przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna zgoda, przysługuje Ci prawo żądania od Administratora otrzymania danych przekazanych przez Ciebie Administratorowi, które Administrator przekazuje Ci w formacie xml, JSON lub csv. jeżeli jest to technicznie możliwe może żądać od Administratora przeniesienia danych w tym formularzu do innego administratora danych.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Masz prawo nie podlegać decyzji (w tym profilowaniu) opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, która miałaby na Ciebie skutek prawny lub wpłynie na Ciebie w podobnym zakresie. W takich przypadkach Administrator podejmuje odpowiednie środki w celu ochrony praw, wolności i uzasadnionych interesów osoby, której dane dotyczą, w tym co najmniej prawa osoby, której dane dotyczą, do żądania interwencji ze strony Administratora, wyrażenia opinii i wniesienia sprzeciwu wobec decyzji.

Powyższe nie ma zastosowania, jeżeli decyzja:

  •       Niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy między Tobą a administratorem danych;
  •       jest to możliwe dzięki prawu UE lub prawu państwa członkowskiego, które ma zastosowanie do administratora, które również określa odpowiednie środki w celu ochrony Twoich praw i wolności oraz uzasadnionych interesów; obsesja
  •       na podstawie Twojej wyraźnej zgody.

Zaloguj się do rejestru prywatności

Infotv. Zgodnie z ustawą Administrator musiał zgłaszać określone operacje przetwarzania danych do rejestru ochrony danych. Obowiązek powiadamiania wygasł 25 maja 2018 r.

Środki bezpieczeństwa danych

Administrator Danych oświadcza, że ​​podjął odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby zabezpieczyć dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, zmianą, przekazaniem, ujawnieniem, usunięciem lub zniszczeniem oraz przypadkowym zniszczeniem i uszkodzeniem, a także niedostępnością w związku ze zmianami stosowanej technologii.

Administrator Danych dołoży wszelkich starań, aby również jego administratorzy stosowali odpowiednie środki bezpieczeństwa danych podczas pracy z Państwa danymi osobowymi.

Środki zaradcze

Jeśli uważasz, że Administrator naruszył jakiekolwiek przepisy prawne dotyczące przetwarzania danych lub nie zastosował się do któregokolwiek z jego żądań, krajowy organ ochrony danych i wolności informacji może wszcząć postępowanie wyjaśniające w celu zakończenia domniemanego bezprawnego przetwarzania danych (adres pocztowy: 1530 Budapeszt, Pf .: 5., e- mail: ugyfelszolgalat@naih.hu).

Informujemy również, że w przypadku naruszenia przepisów prawa dotyczących przetwarzania danych, bądź jeśli Administrator nie spełnił któregokolwiek z jego żądań, może wnieść sprawę cywilną przeciwko Administratorowi do sądu.

Modyfikacja informacji zarządzania danymi

Administrator danych zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych informacji o zarządzaniu danymi w sposób niezakłócający celu i podstawy prawnej zarządzania danymi. Korzystając ze strony internetowej po wejściu w życie zmiany, akceptujesz zmienione informacje o zarządzaniu danymi.

Jeżeli Administrator danych zechce dalej przetwarzać dane w związku z zebranymi danymi w celu innym niż cel ich zbierania, poinformuje Cię o celu przetwarzania danych oraz poinformuje Cię o tym przed dalszym przetwarzaniem danych:

  •       okres przechowywania danych osobowych lub, jeśli nie jest to możliwe, kryteria określania czasu trwania;
  •       prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu oraz żądania przenoszenia danych w przypadku przetwarzania na podstawie zgody lub stosunku umownego prawo do sprawiedliwości;
  •       w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, że możesz ją cofnąć w dowolnym momencie,
  •       prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  •       czy podanie danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa, obowiązku umownego lub przesłanki zawarcia umowy oraz czy jesteś zobowiązany do podania danych osobowych i jakie mogą być konsekwencje ich nie ujawnienia;
  •       fakt zautomatyzowanego podejmowania decyzji (jeżeli taka procedura została zastosowana), w tym profilowania, a przynajmniej w tych przypadkach zrozumiałe informacje o zastosowanej logice i znaczeniu takiego przetwarzania danych oraz oczekiwanych konsekwencjach dla Ciebie.

Dopiero po tym czasie można rozpocząć przetwarzanie danych, jeżeli podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda, oprócz informacji musisz również wyrazić zgodę na przetwarzanie danych.

Niniejszy dokument zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące zarządzania danymi związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego zgodnie z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych 2016/679 Unii Europejskiej (dalej: Rozporządzenie RODO) oraz CXII z 2011 roku. TELEWIZJA. (dalej: Infotv.).